niedziela, 20 grudnia 2015

Piosenka nr 15 - Nie pytaj



Już nie zadawaj mi tylu pytań 
Nie chcę opowiadać znów o sobie 
Wolałbym usłyszeć coś o Tobie 
Bo ze sobą spędzam każdą dobę 

Opowiedz mi, co dzisiaj robiłaś 
I co robiłaś, gdy mnie nie znałaś 
Proszę opowiedz, czego się bałaś 
Po czym płakałaś, z czego się śmiałaś 

Czy wolisz morze, czy może góry? 
Czy Twoja głowa jest tam, gdzie chmury? 
Czy stąpasz twardo po ziemi raczej? 
Opowiedz szczerze, nie przeinaczaj 

Czy lubisz tańczyć?  Gdzie lubisz chodzić? 
Czym i dokąd jeździsz tak na co dzień? 
Ile łyżek sypiesz do herbaty? 
Aha, tyle. Płaskich czy czubatych? 

Mów do mnie, ja słucham Cię w skupieniu 
Mów mi o szczęściu, mów o cierpieniu 
Niech czas płynie wolno Twoim ciut-ciut 
Wypełnij mi sobą każdą z minut

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz